Lagu Tema Drama Bukan Cinta Aku

Elly seterusnya membuat persiapan untuk merakamkan album keempat Atas Nama Cinta. Untuk album ini beliau melakukan proses pemilihan lagu secara teliti.


Dinie Khai Bukan Cinta Aku Ost Bukan Cinta Aku Official Music Video Youtube

Lagu-lagu tersebut ialah Tanpa AJL 23 Khatimah Cinta AJL 25 Menyesal dan Cinta Matiku AJL 26.

. Album ini dikeluarkan pada September 2003 dengan lagu Merry Go Round dan Pendita Penipu dikeluarkan sebagai single. Walau bagaimanapun menerusi penyertaan sebagai komposer lagu ciptaan Adi yang berjudul Kisah Hati nyanyian Alyah pernah mara ke AJL yang ke-26 juga memenangi anugerah Persembahan Terbaik.


Dinie Khai Bukan Cinta Aku Ost Bukan Cinta Aku Official Music Video Youtube


Lagu Tema Ost Drama Bukan Cinta Aku Oh Hiburan


Ost Bukan Cinta Aku Dinie Khai Bukan Cinta Aku Lyric Mv Youtube

Post a Comment

0 Comments

Ad Code